همشهری آنلاین: مخلص حنفی گفت: وزارت دین اندونزی در تلاش برای توسعه قرآن دیجیتالی است تا نیازهای جامعه تأمین شود و از توسعه تکنولوژی موجود عقب نماند.

قرآن اندونزي

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت دین اندونزی در تلاش برای توسعه قرآن دیجیتالی است تا نیازهای جامعه تأمین شود و از توسعه تکنولوژی موجود عقب نماند. وزارت دین در سال ۲۰۱۶ اولین قرآن دیجیتالی خود را راه‌اندازی کرد. تاکنون، اصلاحات و به‌روزرسانی‌ها ادامه دارد تا صفحات نمایش آن جذاب‌تر و سبک‌تر گردد.

مخلص حنفی، رئیس کمیته تصحیح قرآن کریم گفت: کمیته همچنان به تحقیق در زمینه استفاده جامعه از قرآن دیجیتالی وزارت دین می‌پردازد که برای تأمین نیازهای جامعه و امت امر مهم است.این تحقیق تلاش می‌کند تا تمایل جامعه به استفاده از قرآن دیجیتالی وزارت دین را نشان دهد و آنچه جامعه نیاز دارد، تأمین شود.

وی افزود: کمیته، ارادت قوی دارد که بهترین خدمت را به جامعه ارائه دهد. بااین‌حال، وزارت دین تنها توانایی آن را ندارد. وزارت دین با وزارت ارتباطات و اطلاعات برای توسعه این قرآن دیجیتالی همکاری کند.

یافته‌های تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که وجود قرآن دیجیتالی برای حمایت از فعالیت‌های مذهبی و غیره بسیار موردنیاز جامعه است. جامعه همچنین خواهان آن هستند که محصولات قرآن دیجیتالی دارای ویژگی‌ها و محتوای کامل باشد، اما بدون اینکه ظرفیت سنگینی برای تلفن‌های هوشمند داشته باشد.

کد خبر 423881

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha